לפי איך שזה נראה כרגע, אם ייצא לכם לחזור לתאילנד בזמן הקרוב, כנראה שזה יהיה ישירות לפוקט. האי המדהים של תאילנד נשקל להיות היעד היחיד שאליו תיירים יוכלו להגיע, לפחות בשלבים הראשונים של השבת התיירות למדינה. ולמרות שיהיה חבל לא להיות מסוגלים להגיע לכל הפינות היפהפיות של תאילנד, יש לא מעט לעשות גם כשתהיו מוגבלים לתחומו של אי יחיד. למשל, בחודשי הסגר האחרונים, עיריית פוקט הציבה יעדי צילום חדשים לתיירים ומקומיים, שיעזרו לכם להצית מחדש את האינסטגרם או הפייסבוק שלכם. חוף רוק ביץ' (Rock Beach Swing) מלא בנקודות שמיועדות במיוחד לצלמים מקצועיים וחובבים. הכניסה לאי כרוכה בתשלום של 500 באט לאדם וכוללת בקבוק מים. מומלץ להביא איתכם אוכל, כי במקום לא נמכר שום דבר מלבד חטיפים. הנה מה שתוכלו למצוא שם:

מדרגות לגן-עדן

המדרגות הלבנות האלו, שאולי ראיתן מככבות בצילומים מויאטנם, נמתחות מקצה החוף ועד למעל המים. מזוויות מסוימות, נראה שהמדרגות נמשכות אל תוך השמיים, ומכאן גם שמן. הרעיון הגיע ממיצג דומה שנמצא בדאלאת, ויאטנם. חוץ מתמונה מהממת, תזכו גם בנוף מעולה של האוקיינוס מולכם, ושום דבר סביבכם.

נדנדה בטבע

הנוף כאן מזכיר מאוד את באלי שבאינדונזיה. אנחנו מרשים לעצמנו לשער שעוד לא הספקתם להגיע לשם, לכן פוקט יהיה תחליף לא רע בכלל. מוקפים יער ירוק ומול הים, תוכלו להתנדנד על ארבע נדנדות יוצאות דופן בגדלים ועיצובים שונים. נדנדה אחת, רחבה במיוחד עם ריפוד ספה מציעה מקום לזוג. הפשוטה ביותר רתומה לשני עצים גבוהים, ומאפשרת לכם להתנדנד לגבהים מוגזמים, בחוויה שמזכירה יותר באנג'י מצילום דוגמנות.

כסאות קן קלועים

הכסאות הקלועים התחילו כטרנד עיצובי בצפון תאילנד (ותוכלו לראות אותם בהרבה מאוד מלונות בוטיק קטנים), והגיעו בהדרגה לכל מקום שיש בו תיירים. העיצוב יוצא הדופן יוצר תמונות שאי אפשר להתעלם מהן, במיוחד כשהרקע הוא של החול הלבן והמים הכחולים של פוקט. הכסא מורם על פלטפורמה מיוחדת, שמאפשרת לכם להשיג תמונה נקייה ונטולת הפרעות.

קצת מהכל

אם תגיעו למתחם Chill Areas, תוכלו להצטלם במגוון רחב של מקומות ומשלל זוויות. ההבדל כאן הוא שתצטרכו לשלם בנפרד כדי לשכור זמנית כל כסא, ספה, "סט" או "לוקיישן" כדי להשיג את התמונה המושלמת ביותר. מצד אחד, זה מעמיס על התקציב. מצד שני, אם חלק משמעותי מהיום שלכם הולך על העלאת תמונות, מכאן תצאו עם מאות, ושלווה נפשית לחודש. או שבוע. 

חופה תאילנדית

אם אתם מתכננים להציע נישואים בקרוב (ואיכשהו התמזל מזלכם לטוס לתאילנד), זה אולי המקום הכי יפה שתוכלו לעשות את זה בו. החופה הלבנה ומעוטרת הפרחים הזו צופה אל הים ומהווה מסגרת מושלמת לכל זוג שרוצה מזכרת מעולה מיום מרגש במיוחד. ובשונה מהטירה בדיסנילנד למשל, כאן תמיד יהיה מישהו שישמח לצלם אתכם באופן מקצועי, ולא בטלפון תוך כדי שהוא חוסם את המצלמה עם האצבע.

נקודת התצפית

כן, באי ובחוף לא חסרים אתרים יפהפיים, אבל אולי הדבר היפה ביותר שאפשר לצלם כאן הוא האי עצמו. מנקודת התצפית של קארון, אחד המקומות המפורסמים בפוקט, תזכו בנוף מדהים של כל האי הטרופי מתחתיכם. נסו להגיע קצת לפני השקיעה כדי לקבל תמונות באור יום וגם תמונות מדהימות של האי צבוע בכתום וסגול. 

דברו איתנו