אוקיי, אז רק כדי שיהיה ברור – אלו לא הארוחות הכי זולות שתוכלו למצוא בתאילנד. ממש לא. מדובר על בראנצ', בן הכלאיים של ארוחת הבוקר והצהריים, במהדורה המפונפנת ביותר שלה – נוסח מלונות יוקרה. עכשיו, ביחס לעובדה שאתם יושבים לאכול במסעדת יוקרה, עם סטנדרט של מסעדת יוקרה ואווירה של מלון שבדרך כלל יעלה לכם כסף לבחון אותו מבחוץ, אלו מחירים סבירים לגמרי. אנחנו מבטיחים שגם אם תיצמדו לרף התחתון של טווחי המחירים, תצאו מרוצים מכל מסעדה. עכשיו תעלו על החליפה הכי יפה שלכם ותפרשו מפית על הרגליים כמו עשירים טובים.

Anantara Riverside

בכל יום ראשון, משעה 11:30 ועד 15:00, המלון מציע בופה פירות ים שיגרום לחובבי הז'אנר לעזוב הכל ולרוץ למקום. תמצאו כאן עמדת סושי וסשימי, עמדת נקניקית וגבינות (כי צריך להתחיל את הארוחה איכשהו), וגם מנות בינלאומיות מוכרות. אבל גולת הכותרת היא הברביקיו. אתם עומדים ליד הרשת ומחליטים מה ייצלה – נתחי בקר מובחרים, פירות ים צבעוניים או דגים טריים שנתפסו כמה שעוות מוקדם יותר. זה המקום לנסות בו את הסרטנים הענקיים, את הצדפות והשרימפס שתמיד רציתם לאכול בכמויות ולא הרשיתם לעצמכם.

כמה עולה: בין 2,000-3,000 באט לאדם, כולל אלכוהול ללא תחתית.

The Athenee Hotel

גם כאן הכיף מתחיל בימי ראשון. משעה 12:00 בצהריים ועד 15:00, תוכלו ליהנות ממה שהמלון מכנה "בראנצ' גורמה של יום ראשון". כשמו כן הוא – בראנצ' הכולל מנות עם שמות מפוצצים. כאן המנות מגיעות מוכנות במיוחד עבורכם, כך שתוכלו להעמיס על השולחן עשרות צלחות עם כל סוגי פירות הים שתוכלו לחשוב עליהם (כולל שלושה סוגי צדפות ולובסטר גדול במיוחד), קוויאר, ברווז בנוסח פקין, דים-סאם, פואה-גרה, ביצים עם פטריות כמהין ומגוון קינוחים תאילנדים ואמריקאים לסיום.

כמה עולה: 2,400 באט, או 3,500 לתוספת אלכוהול ללא תחתית.

Grand Hyatt Erawan

ימי ראשון, 11:00 עד 15:00. כאן הולכים על תפריט מעט יותר סטנדרטי בעיניים ישראליות – אגז בנדיקט עם סלמון וכמהין, פואה-גרה על בריוש, לובסטר מטוגן, ריזוטו כמהין עם גבינה מותכת מעל. ההבדל העיקרי הוא שכל מנה פה היא מנה, לכן המחיר משתלם אם תבואו רעבים כמו חמישה אנשים ותזכו לטעות מעט מהכל.

כמה עולה: בלי אלכוהול – 2,800 באט. עם שמפניה ללא הגבלה – 4,000.

Intercontinental

האינטרקונטיננטל שם דגש על בראנצ' מרענן וקליל, עם מחיר הרבה יותר נגיש מהמלונות האחרים. הוא פתוח בכל סוף שבוע, מ-11:30 ועד 14:00. תוכלו להזמין מנה עיקרית אחת לאדם (לזניה בשרית, פורקטה ועוד), ולצדה ליהנות מכמות בלתי מוגבלת של אנטיפסטי, סלט קיסר, סלט פירות ים, טארט לימון וטירמיסו נהדר ועוד מגוון רחב של נקניקים, גבינות, סלטים ופירות.

כמה עולה: 1,600 באט כולל יין ואלכוהול ללא תחתית.

Siam Kempinski

בקמפינסקי תמצאו בראנצ' מעולה, אבל אחת הסיבות הטובות לבקר בו הוא פשוט בשביל לשהות במלון. העיצוב פה מהמם וכשמדברים על חוויה יוקרתית ומתוחכמת – זו הכוונה. בימי ראשון, משעה 12:30 עד 16:00, המלון פותח את שעריו לאורחים, ומציע בראנצ' עם פירות ים בהכנה אישית, עמדת פסטה לפי בקשתכם, עמדת קינוחים ענקית, ומנות עיקריות לבחירה, כולל בשר וואגיו וסטייקים צרובים נהדרים.

כמה עולה: 2,400 באט או 3,400 עם אלכוהול ללא תחתית.

 

לחופשה מושלמת בתאילנד במחירים הכי טובים לחצו כאן

דברו איתנו